Ni prostora za prasce

Povečanje statusnih razlik med ljudmi iz vseh izvabi najslabše lastnosti. Način, kako oseba na višjem položaju ravna z osebo na nižjem položaju, je dober test osebnosti. Razlika med tem, kako...

VZGOJA OTROK

Pri seminarjih o komunikaciji z udeleženci pogosto trčimo v problem vzgoje otrok. Razumljivo. Pogovarjamo se namreč o tem, zakaj so nekateri ljudje pri komuniciranju z drugimi »raje« v podrejenem, nekateri...

ZADOVOLJEN ČLOVEK NIMA POTREBE, DA DRUGEGA RANI

Mnogi so napovedali, da bo pojav novega virusa, ki je nedvomno obrnil naša življenja na glavo in pomaknil prestavne ročice v »ler«, prelomen dogodek v zgodovini človeštva, ki bo pospešil...

NE SKOPARITE S POHVALAMI OTROK

Skorajda vse stvari na tem svetu se dogajajo v veliki naglici in priča smo hitrim spremembam. V naglici žal pogosto tudi vzgajamo svoje otroke, le način vzgoje se ne spreminja...

NAUČITE SE REČI NE

Poskušate vedno vsem ustreči? Velikokrat delate namesto drugih? Lepo je, če ste pripravljeni pomagati, ni pa dobro, če to počnete, ker ne znate reči NE. Razmislite o tem, kakšno ceno...

TEMELJ USPEŠNE KOMUNIKACIJE JE V NARAVNANOSTI

Temelj dobre komunikacije je v pozitivni naravnanosti do sebe in drugih, v vzpostavljanju enakovrednega ali partnerskega odnosa z okoljem. Gre za življenjski položaj, v katerem spoštujemo sebe in druge ljudi,...

USTREZNA KOMUNIKACIJA USTVARJA DOBIČEK

Recesija ni kriva za slabo notranjo komunikacijo v nekaterih podjetjih, res pa je, da so se s tem problemom zaželi nekoliko bolj poglobljeno ukvarjati ravno v tem času. Organizacije, ki...

KRITIZIRANJE OTROKA

Veliko staršev se ukvarja z vprašanjem, kako pri vzgoji otrok najti pravo mero med zahtevami, pohvalami, nagradami, kritiko in kaznijo. Tokrat se bomo ukvarjali s korektnim dajanjem kritike. Najpomembneje pri...

ORGANIZACIJSKA KLIMA

Podjetja so se v konkurenčnem boju za stranke prisiljena prilagajati vedno bolj zahtevnemu tržišču. Motivirani in lojalni delavci so danes tisti dejavnik, ki uspešna podjetja loči od manj uspešnih. Ključna...

STRAH PRED JAVNIM NASTOPANJEM

Ameriški filozof Ralph Waldo Emerson je zapisal »Strah porazi veliko več ljudi kot karkoli drugega na svetu.« Drži. Ko udeležence seminarja »Uspešno javno nastopanje« vprašamo, česa se želijo na seminarju...

SMS – »Odpuščeni ste! Pogodbe vam ne bomo podaljšali! Jutri vas ne potrebujemo več!«

Zakaj je moj direktor nesramen? Zakaj me žali in ponižuje? Zakaj se do mene obnaša kot do otroka? Zakaj me nikoli ne pohvali in išče pri mojem delu le napake?...

HIGIENA IN UREJENOST

Različni članki o higieni in urejenosti sodobnega človeka nas obdajajo malodane povsod. Danes težko najdete revijo, v kateri ne bi bilo vsaj oglasa za kakšen parfum, milo ali kremo, če...

ZAKAJ ME SODELAVCI NE SPOŠTUJEJO?

Vodje, ki od sodelavcev zahtevajo spoštovanje, ne vedo natančno, kaj zahtevajo. Zahtevajo namreč nekaj, česar ni mogoče doseči na ukaz. Spoštovanje je čustvo. Čutimo ga do druge osebe ali natančneje...

ROKOVANJE – ZAKAJ, KDAJ IN KAKO?

Način, kako se rokujemo pove veliko o naši samozavesti, profesionalnosti ali (ne)uglajenosti. V poslovnem okolju je rokovanje edini dovoljeni fizični stik. Ste kdaj pomislili kašen vtis naredite na drugega, ko...

AVTORITETA VODJE – 3 . del

Tako kot otroci pri starših vedno znova preizkušajo njihove meje, tudi zaposleni preizkušajo, kje so meje njihovih vodij. Zgodba je podobna tisti o nakupu novega avtomobila, ki ga želimo najprej...

AVTORITETA VODJE – 2 . del

Veliko vodij je prepričanih, da si bodo zgradili ustrezno avtoriteto za vodenje podjetja, če bodo dosegli pri podrejenih strahospoštovanje. V večini primerov ostane le pri strahu, spoštovanja pa je bolj...

AVTORITETA VODJE – 1 . del

Vsakemu vodstvenemu delavcu je jasno, da za vodenje potrebuje avtoriteto. Žal pa je malo takih, ki vedo, kaj avtoriteta je, in še manj takih, ki vedo, kako jo graditi. Mnogo...