V želji po doseganju napredka delamo spremembe in tako ustvarjamo konkurenčno okolje. Organizacije lahko dosežejo izredne rezultate s tem, ko ustvarijo pogoje za učinkovito delo. Pri tem je izrednega pomena pristop vodij na vseh ravneh. Slednji naletijo na najrazličnejše zaposlene. Tudi take, ki se upirajo spremembam, se prepirajo za vsako malenkost, nenehno ustvarjajo konflikte… Ves vaš trud, da bi jih spremenili, bo naletel na negativen odziv, kajti rešitev ni v vaših sodelavcih, temveč v vas samih. Ko boste spremenili svoj odziv na problematično ravnanje vaših sodelavcev, bodo začeli spreminjati svoje moteče vedenje.
Na usposabljanju bomo odgovorili na naslednja pomembna vprašanja:
- Kako prepoznati problematične sodelavce ter uporabiti ustrezna orodja za njihovo vodenje in motiviranje?
- Zakaj in kako mora vodja krepiti svojo socialno moč?
- Kateri so mehanizmi za krepitev socialne moči pri vodenju?
- Katere tipe sodelavcev najpogosteje srečujemo in kako delati s problematičnimi?
- Pomembnost povratnih informacij pri vodenju – zakaj in kako pohvaliti ter zakaj in kako kritizirati?
- Kako si ustvariti zaupanje in spoštovanje pri sodelavcih ter kako poskrbeti za to med njimi?
- Kako reševati konfliktne situacije s problematičnimi sodelavci?
Usposabljanje traja od 6 do 7 andragoških ur (odvisno od aktivnosti in razprave udeležencev). Število udeležencev v skupini je omejeno na največ 16.