Zmotno je prepričanje, da bomo imeli z ljudmi dobre odnose, če se bomo izogibali konfliktom, saj so konflikti neizbežni in včasih celo koristni za napredek v odnosih. Za dobre odnose in korektno komunikacijo je zato nujno, da se konflikte naučimo obvladovati oziroma reševati na korekten način, za vse vpletene v konfliktno situacijo. Uspešna komunikacija in učinkovito upravljanje konfliktov je ključno za vsak odnos.
Na usposabljanju »Uspešna komunikacija in upravljanje konfliktov« bomo odgovorili na naslednja pomembna vprašanja:
- Zakaj v odnosih težimo k spremembam drugih ljudi, da bi z njimi lažje komunicirali, živeli? Kako lahko na enostavnejši način poskrbimo za bolj učinkovite, bolj zadovoljujoče odnose z njimi?
- Kateri vzorci me ovirajo pri dobri komunikaciji z drugimi? Kako jih lahko zamenjam?
- Zakaj izogibanje konfliktom ne reši slabega odnosa z drugimi? Kako se soočiti s konfliktom na korekten in učinkovit način?
- Kaj lahko naredim pri komunikaciji z drugimi, da bi me bolje razumeli? Kako se izogniti nekaterim pastem nerazumevanja?
- Zakaj je pomembno, da poznam tehnike intenzivnega poslušanja in tako postanem boljši poslušalec?
- Zakaj se bojimo kritike? Zakaj se je branimo, ko nam jo nekdo daje in zakaj se jo bojimo dati? Kako dati kritiko, da ne bo naletela na odpor in bomo z njo dosegli spremembo vedenja pri sogovorniku?
Usposabljanje traja od 8 do 16 andragoških ur. Število udeležencev v skupini je omejeno na največ 16.