Slabi odnosi na delovnem mestu so vir nezadovoljstva in stresa ter generator vedno novih in novih konfliktov, ki vodijo v še dodatno poslabšanje situacije in organizacijske klime. Kadar vzpostavimo klimo, ki omogoča dobre medsebojne odnose, prispevamo k boljši pripadnosti zaposlenih do podjetja. Bolj zadovoljni sodelavci pa so bolj motivirani za doseganje organizacijskih ciljev. Kadar je naš poklic vezan na delo z ljudmi, je potreba po sistematičnem in stalnem pridobivanju socialnih in čustvenih veščin toliko pomembnejša.
Na usposabljanju »Uspešna komunikacija in upravljanje konfliktov na delovnem mestu« bomo odgovorili na naslednja pomembna vprašanja:
- Kako in zakaj se sodelavci med seboj razlikujejo? Kako se je možno prilagoditi njihovi različnosti in jih bolje motivirati za doseganje ciljev? Kako lahko lastnosti, ki nam gredo pri sodelavcu na živce izkoristimo za boljšo skupno učinkovitost pri delu?
- Kdaj in zakaj so konflikti motivator za boljše delo v kolektivu? Kateri konflikti so za učinkovitost kolektiva koristni in kateri ne ter kako jih obvladovati?
- Na kaj vse moram biti pozoren pri govorjenju/dajanju navodil, da bom razumljen, kot si želim? Kje so pasti nerazumevanja?
- Kako postati boljši poslušalec? Katere tehnike poslušanja so mi lahko v pomoč?
- V čem so skrivnosti učinkovitega dajanja pohvale in kritike?
Usposabljanje traja od 8 do 16 andragoških ur. Število udeležencev v skupini je omejeno na največ 16.