Vsaka organizacija bi v času pred nastankom krize morala dobro poznati svoje notranje in zunanje organizacijsko okolje ter aktivno upravljati grožnje, dogodke, nerešena vprašanja in konflikte, ki lahko negativno vplivajo na poslovanje in ugled organizacije ter prerastejo v krizne okoliščine. Proces kriznega upravljanja se namreč začne že pred nastankom krize, ko mora organizacija spoznati svoje javnosti in sproti preverjati, na koga vplivajo njene odločitve, ter se pravočasno pripraviti na morebitne krize.

Ob nastanku krize mora organizacija znati učinkovito upravljati s krizno situacijo in kriznim komuniciranjem. Izbira primerne strategije komuniciranja, vzpostavitev kriznega tima, izdelani načrti upravljanja in komuniciranja je samo nekaj korakov, ki morajo biti pripravljeni in preizkušeni v pred-kriznem obdobju.

Po krizi mora organizacija analizirati dogajanje in svoje delovanje ter poskrbeti za odpravo škode in povrnitev izgubljenega zaupanja. Organizacija mora začeti z vzpostavljanjem normalnega delovanja in izpolnjevanja svojih ciljev ter odpravljanjem vzrokov krize in oblikovanjem mehanizmov za preprečitev njene ponovitve.

Na usposabljanju »Krizno komuniciranje in upravljanje« bomo odgovorili na naslednja temeljna in še mnoga druga pomembna vprašanja:

  • Ste v vašem podjetju pripravljeni na upravljanje nepredvidenih dogodkov in groženj, ki vplivajo na vaše poslovanje in lahko načnejo vaš ugled?
  • Kako boste odreagirali, če postanejo aktivne osebe ali organizacije, od katerih je odvisen uspeh vašega podjetja, če pride do nenadnih sprememb v zunanjem okolju, neuspeha vašega poslovanja ali celo zlorabe vaših zaposlenih?
  • Kaj pa naravne nesreče, ste pripravljeni na njih, na namerno povzročeno škodo v vašem podjetju, na hekerske napade, smrt vašega zaposlenega ali celo umik vašega izdelka zaradi škodljivih posledic?
  • Kako boste omenjene situacije predstavili javnostim, kaj jim boste sporočili, ali so vaši govorci na to pripravljeni in vedo kako bodo to storili?
  • Kaj pa vodstvo organizacije, ima pripravljene načrte kriznega upravljanja in komuniciranja, je krizni tim že vnaprej oblikovan in odgovorni zaposleni vedo, kako v njem delovati? Imate danes pripravljene vaše upravljavske in komunikacijske korake za nekaj ur po nastanku krize? Če ne, je pred nastankom krize še čas, da to storite!

Usposabljanje traja od 16 do 80 andragoških ur (izvedemo ga v petih modulih, z dvema izvajalcema – zaradi zagotavljanja učinkovitega praktičnega dela in tehnične podpore). Število udeležencev v skupini je omejeno na največ 10. Pred izbiro različnih vsebinskih  modulov se moramo z naročnikom o vsebinah temeljito pogovoriti.