Delo z ljudmi pomeni tudi soočanje z zahtevnimi in celo s težavnimi strankami ali sodelavci. To so lahko povsem običajne stranke, ki od nas pričakujejo le nekoliko več pojasnil in zagotovil. Težavne stranke pa so nesramne, žaljive, agresivne, vzvišene, klepetave, jezne, nezaupljive itn.
Na usposabljanju »Komunikacija z zahtevnimi in težavnimi strankami/sodelavci« bomo odgovorili na naslednja pomembna vprašanja:
- Kako prepoznamo zahtevno in težavno stranko?
- Kako ločimo med seboj običajne, zahtevne in težavne stranke?
- Kako delati z njimi, da se komunikacija ne konča s konfliktom, polnim obtožb in slabe volje?
- Na kakšne vrste težavnih strank lahko naletimo in zakaj jih je pomembno ločiti med seboj?
- Katera orodja so nam na voljo, da z njimi dosežemo vsaj to, da se ne pustimo sprovocirati do te mere, da bi kasneje obžalovali svoj odziv na njihovo provokacijo – da se ne ujamemo v njeno mrežo, polno čustev in zank?
Usposabljanje traja od 8 andragoških ur. Število udeležencev v skupini je omejeno na največ 12.